O snovima

on

Jako dugo sam o snovima imala romanticno misljenje, narocito vreme opustanja, mastanja pre sna.

A onda iz meni nepoznatih razloga pozeleh da pomognem jednoj osobi i pokrenuh svoje stradanje u snovima koje traje vec 12 godina.

Sa dolaskom svake noci sva u grcu lezem u krevet, taj svet snova me je promenio, da vise ja nisam ja. I trazim nacin da nestanem iz tog sveta snova jer on nije za mene. Ima istine u onome sto kazu sveti Oci za san …

Nije nesreća što me se ona ne seća
Ma kakvi, nesreća je što se ja nje sećam

Đorđe Balašević

Daj mi Boze da sa tobom odlazim u san. Da se jutrom odmorna i vedra budim. Da se odmorim od bezanja. Da ne sanjam a ako i sanjam da ih nisam svesna, da ih se ne secam. Da sve njih zauvek ostavim za sobom. Da nestanu iz mog zivota.

Pa da se ponovo sebi vratim.

Leave a comment